Autor: FWG
Polska to kraj pełen potencjału i innowacji. Przyszła więc pora, byśmy głośno o tym mówili. Kampania „We Did It In Poland” jest odpowiedzią na przekonania wielu Polaków, którzy nie dostrzegają pełnego obrazu naszego kraju.
Autor: FWG
Polska to kraj pełen potencjału i innowacji. Przyszła więc pora, byśmy głośno o tym mówili. Kampania „We Did It In Poland” jest odpowiedzią na przekonania wielu Polaków, którzy nie dostrzegają pełnego obrazu naszego kraju.
Z inicjatywy Fundacji WłączeniPlus, pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej, ruszyła kampania, która ma na celu promowanie polskich osiągnięć, podkreślanie innowacyjności oraz wzmacnianie poczucia dumy narodowej.
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez Fundację WłączeniPlus, ponad połowa Polaków czuje dumę z Polski, ale jedynie 3% z nich wskazuje polskie osiągnięcia technologiczne jako powód do tej dumy. To pokazuje, jak niewielka jest świadomość na temat innowacji, które mają miejsce w naszym kraju. Kampania „We Did It In Poland” powstała więc po to, by pokazać, jak Polska stała się jednym z liderów w dziedzinie technologii i biznesu.
Spot promujący kampanię ukazuje między innymi polskie wynalazki, które zmieniają życie Polaków, jak BLIK, Booksy czy stacje ładowania aut elektrycznych ORLEN x WILLBERT. Polska staje się liderem w wielu obszarach, co warto głośno podkreślać.
Jednym z polskich sukcesów omawianym w spocie jest dominacja rodzimych firm na europejskim rynku okien i drzwi. W tej branży działa m.in. Press Glass. To lider w branży przetwórstwa szkła dla budownictwa i jeden z przykładów producentów przyczyniających się do gospodarczych sukcesów Polski. Więcej o firmie Press Glass, która wspiera rozwój Fundacji Wolności Gospodarczej, można przeczytać na jej stronie internetowej.
Pomysł kampanii był omawiany na posiedzeniach Rady NGO ds. Prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej, w której zasiada prezes FWG, Marek Tatała: – Dzięki takiej inicjatywie jak “We Did It In Poland” jej odbiorcy będą mogli dowiedzieć się więcej o gospodarczych sukcesach polskich firm, a także zauważyć, jak innowacyjność i przedsiębiorczość przyczyniają się do rozwoju – komentuje.
Więcej o kampanii na oficjalnej stronie We Did It In Poland.