Poznaj kulisy zdobywania rynku amerykańskiego, od zakładania fabryk, przez trudności z konkurencją, aż po ekskluzywne kontrakty, takie jak udział w renowacji historycznego budynku w Nowym Jorku.
W wywiadzie nie brakuje też ciekawych refleksji na temat polityki – dlaczego amerykański biznes głosuje na Trumpa i co to oznacza dla globalnej gospodarki? – Jestem liberałem i zawsze bliżej było mi do republikanów niż demokratów. Ale w tych wyborach popierałem Kamalę Harris, bo była bardziej przewidywalną i lepszą kandydatką z punktu widzenia geopolityki. Ale jakby spojrzeć na to czysto biznesowo, to lepszą opcją jest tak naprawdę Trump – mówi przedsiębiorca.
Wywiad dla grudniowego wydania magazynu Forbes to rozmowa o wizji, odwadze i determinacji, która pokazuje, jak tworzyć firmę o międzynarodowym zasięgu, zainspirowaną sukcesami w Europie, ale dopracowaną do perfekcji na wymagającym rynku USA. Sięgnij po całość, aby dowiedzieć się, jak golf łączy się z biznesem, a milionowe inwestycje stają się przepustką do globalnego sukcesu.
Cała rozmowa ukazała się w wydaniu 12/2024 magazynu Forbes Polska i na stronie internetowej Forbes.pl>>